Ovdn hdkjvkjd
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

متن Ovdn hdkjvkjd پیام
پست الکترونیک Ovdn hdkjvkjd ایرانسل
قابلیت تنظیم برای نشانی های پست الکترونیک مختلف (که Ovdn hdkjvkjd از پروتکل POP یا IMAP استفاده می نمایند مانند Gmail)
٣. کدهای دستوری: Ovdn hdkjvkjd
شما می توانید عملیات بر روی حساب «صندوق پستی الکترونیک» خود را از طریق کدهای دستوری نیز انجام دهید. به این منظور طبق جدول زیر، کد دستوری عملیات مورد نظر خود را از خط ایرانسل شماره گیری کنید. در این حالت، نتیجه درخواست شما بلافاصله در یک Ovdn hdkjvkjd پیامک برای شما ارسال خواهد شد.
ارسال نامه الکترونیک از طریق Ovdn hdkjvkjd MMS:
ثبت نام و فعال Ovdn hdkjvkjd سازی:
امکان ارسال پاسخ به نامه الکترونیک یا ارسال Ovdn hdkjvkjd نامه الکترونیک جدید از طریق MMS یا SMS
را از چپ به راست با علامت دو نقطه «:» بین آن ها و بدون فاصله Ovdn hdkjvkjd نوشته و از تلفن همراه خود به شمارۀ ٨۶٠١ ارسال کنید
امکان دریافت خودکار نامه های الکترونیکی جدید به صورت Ovdn hdkjvkjd آنلاین بر روی گوشی به شکل SMS و MMS
برای نخستین بار در ایران... Ovdn hdkjvkjd
صندوق Ovdn hdkjvkjd پستی الکترونیک چیست؟
شما می توانید با مراجعه به سایت www.irancell.ir و پیگیری لینک «خدمات پست الکترونیک ایرانسل» وارد پورتال خدمات صندوق پستی الکترونیک ایرانسل شده، با استفاده از شناسه کاربری و رمز e-Care یا Vitrin خود وارد صفحۀ بعد شوید وسرویس خود را از طریق پورتال تنظیمات Ovdn hdkjvkjd (Self care) فعال نموده و کلیه تنظیمات دیگر دلخواه مانند فعال سازی، غیر فعال سازی، تمدید و خرید فضا را نیز انجام دهید. دقت کنید که شناسه کاربری شما همان شمارۀ خط ایرانسل شماست (مثال:٩٨٩٣۵١٢٣۴۵۶٧).
مشترکین می توانند از این سرویس رایگان جهت مکاتبات Ovdn hdkjvkjd الکترونیکی شخصی و تجاری از طریق رایانۀ شخصی خود استفاده نمایند.
ارسال نامه الکترونیک Ovdn hdkjvkjd از طریق SMS:برای ارسال نامه الکترونیکی از این طریق، کافیست در یک پیامک به ترتیب:
سازگاری با انواع گوشی، پشتیبانی کلیه گوشی Ovdn hdkjvkjd های قدیمی
پستچی، این فناوری پیشرفته، در اختیار مشترکینی قرار می گیرد که در پی دسترسی به صندوق پستی الکترونیک خود از طریق Ovdn hdkjvkjd تلفن همراه هستند. با این فناوری، مشترکین نامه های دریافتی (Inbox) خود را بلافاصله از طریق تلفن همراه دریافت می کنند. به عبارت دیگر با این فناوری صندوق پستی الکترونیکی شما همه جا همراه شما خواهد بود!
١.شبکه Ovdn hdkjvkjd اینترنت:
«پستچی» Ovdn hdkjvkjd چیست؟
تعریف لیست مجاز Ovdn hdkjvkjd و غیرمجاز
ثبت نام برای سرویس اولیۀ صندوق پستی الکترونیک ایرانسل برای مشترکین رایگان است. این سرویس شامل ۵٠ مگابایت فضای رایگان برای مشترکین دائمی و اعتباری خواهد بود. البته در صورت Ovdn hdkjvkjd تمایل به افزایش فضای صندوق پستی، هزینۀ آن به صورت ماهانه و یا سالانه ( بسته به نوع اشتراک انتخابی ) از مشترک دریافت خواهد شد.
سهولت استفاده از سرویس پستچی بدون نیاز به نصب نرم افزار خاص Ovdn hdkjvkjd
مشترک برای استفاده از خدمات فوق از طریق رایانه شخصی متحمل هیچ هزینه ای Ovdn hdkjvkjd نمی شود.
در صورتی که شما از طریق کدهای دستوری اقدام به فعال سازی پستچی ایرانسل نمایید، ضروری است تنظیمات بعدی را از طریق مرورگر اینترنت با Ovdn hdkjvkjd ورود به نشانی www.irancell.ir و پورتال خدمات پست الکترونیک انجام دهید
نشانی صندوق پستی گیرنده Ovdn hdkjvkjd
هزینه های سرویس Ovdn hdkjvkjd پستچی:
را از Ovdn hdkjvkjd چپ به راست با علامت دو نقطه «:» بین آن ها و بدون فاصله نوشته و از تلفن همراه خود به شمارۀ ٨۶٠٢ ارسال کنید.
٣.کدهای Ovdn hdkjvkjd دستوری:
تنظیم زمانبندی Ovdn hdkjvkjd دلخواه جهت دریافت نامه الکترونیک بر روی گوشی
هزینه اشتراک عادی سرویس پستچی که به صورت ماهیانه یا سالیانه طبق جدول شماره Ovdn hdkjvkjd (١) می باشد.
جهت ثبت نام در پستچی ایرانسل ضروری است ابتدا برای سرویس صندوق پستی الکترونیک ایرانسل ثبت نام کنید. به عبارت دیگر این سرویس رایگان پیش زمینه ای برای Ovdn hdkjvkjd ثبت نام در سرویس پستچی است، بنابراین پس ازمعرفی صندوق پستی الکترونیک به سرویس پستچی خواهیم پرداخت.
در صورتی که شما از طریق SMS اقدام به فعال سازی پستچی ایرانسل نمایید، ضروری است تنظیمات بعدی را از طریق مرورگر اینترنت با Ovdn hdkjvkjd ورود به نشانی www.irancell.ir و پورتال خدمات پست الکترونیک انجام دهید.
متن Ovdn hdkjvkjd پیام
« پستچی» به شما امکان می دهد تا همه نشانی های پست الکترونیک خود (حداکثر ۵ نشانی) را به شمارۀ همراه ایرانسل خود متصل کرده و به محض دریافت نامۀ الکترونیکی در هر کـدام از این نـشانی ها، آن را روی تلفن هـمراه خود به شـکل پیامک (SMS) یا پیام چند رسانه ای (MMS)دریافت کنید. شما می توانید نحوه دسترسی به این سرویس را بسته به نوع تقاضای خود و یا نوع گوشی مورد استفاده تعیین کنید. با ورود به پورتال «پستچی»، شما می توانید از بین گزینه های «پیامک» و «پیام چند رسانه ای» یکی را برای دریافت نامه های الکترونیک خود انتخاب کنید. به این ترتیب شما می توانید در صورتی که گوشی شما امکان دریافت و یا ارسال پیام چند رسانه ای را دارد، گزینۀ MMS را برای دریافت نامه الکترونیک بر روی گوشی خود انتخاب کنید تا در صورت وجود فایل های ضمیمه، آنها را نیز از Ovdn hdkjvkjd طریق گوشی مشاهده کنید. با انتخاب گزینۀ SMS، شما قادر خواهید بود حتی بر روی قدیمی ترین گوشی ها نامه های الکترونیک خود را از طریق پستچی دریافت نمایید. البته با این روش تنها قادر به مشاهدۀ فرستنده، موضوع و بخش اولیۀ متن نامۀ الکترونیک دریافتی خواهید بود. دقت داشته باشید که برای دریافت نامۀ الکترونیکی به صورت MMS بایستی تنظیمات آن بر روی گوشی شما فعال شده باشد، اما برای ارسال نامۀ الکترونیکی به شکل MMS، علاوه بر تنظیمات MMS باید فرم درخواست و فعال سازی آن را نیزقبلاً تکمیل کرده باشید تا MMS شما فعال شده باشد. حداکثر حجم فایل های ضمیمۀ دریافتی و ارسالی شما نیز ٣٠٠ کیلو بایت معادل یک MMS باید باشد.
روش های Ovdn hdkjvkjd فعال سازی «صندوق پستی الکترونیک »:
پیش از این اشاره کردیم که برای ثبت نام سرویس پستچی ابتدا باید در سرویس رایگان صندوق پستی الکترونیک ثبت نام کرده باشید. بنابراین، شیوه فعال سازی صندوق پستی الکترونیک و سپس شیوه فعال Ovdn hdkjvkjd سازی پستچی را توضیح می دهیم.
٢. Ovdn hdkjvkjd پیامک:
امکانات Ovdn hdkjvkjd صندوق پستی الکترونیک چیست؟
هزینه تحویل هر نامه الکترونیکی بر روی گوشی، Ovdn hdkjvkjd طبق جدول شماره (٢
اشتراک رایگان Ovdn hdkjvkjd صندوق پستی الکترونیک ایرانسل :
مزایای سرویس پستچی Ovdn hdkjvkjd ایرانسل :
در این روش شما می توانید از طریق سایت www.irancell.ir به پورتال پستچی Ovdn hdkjvkjd ایرانسل وارد شده و در قسمت وضعیت من (My status)، سرویس پستچی را فعال کنید. شما همچنین می توانید تنظیمات پستچی را از طریق اینترنت انجام دهید.
هزینه Ovdn hdkjvkjd در خواست فضای بیشتر:
روش های Ovdn hdkjvkjd فعال سازی پستچی:
برای فعال سازی صندوق پست الکترونیک، نخست یک پیامک بدون متن به ١٣٠ ارسال نمایید تا رمز e-Care را دریافت نمایید Ovdn hdkjvkjd و سپس به یکی از سه روش زیر عمل کنید.
٢.پیامک: Ovdn hdkjvkjd
در صورت تمایل می توانید فایلی Ovdn hdkjvkjd را نیز ضمیمه کنید.
«پستچی» ایرانسل Ovdn hdkjvkjd چگونه کار می کند؟
همیشه و Ovdn hdkjvkjd همه جا با جهان در تماس باشید!
موضوع پیام Ovdn hdkjvkjd
متن پیام : موضوع پیام : نشانی Ovdn hdkjvkjd صندوق پستی گیرنده
هزینه سرویس پستچی Ovdn hdkjvkjd شامل دو بخش است:
١. Ovdn hdkjvkjd شبکه اینترنت:
خدمات پست الکترونیک ایرانسل! به همراه پیشنهاد های Ovdn hdkjvkjd تشویقی...
مشترک می تواند فضای بیشتری به صندوق پستی الکترونیک خود اختصاص دهد، به این منظور باید یکی از بسته های صندوق Ovdn hdkjvkjd پستی الکترونیک را با توجه به فضای مورد نیاز خود خریداری نماید. فضای در اختیار و مدت اعتبار آن ها به شرح زیر است:
قابلیت تنظیم برای چندین نشانی پست الکترونیک Ovdn hdkjvkjd به صورت همزمان
برای دریافت دفترچۀ راهنمای رایگان خدمات پستچی ایرانسل Ovdn hdkjvkjd از طریق پست اینجا را کلیک کنید.
برای دریافت دفترچۀ راهنمای خدمات پستچی Ovdn hdkjvkjd ایرانسل به صورت فایلPDF لطفاً اینجا را کلیک کنید
ایرانسل در این سرویس یک نشانی پست الکترونیک برای شما در نظر می گیرد، البته با این ویژگی منحصر به فرد که شناسۀ نشانی الکترونیک شما همان شمارۀ خط ایرانسل شماست! این Ovdn hdkjvkjd سرویس برا ی کلیه مشترکین اعتباری و دائمی رایگان بوده و ضمن آن، یک نشانی پست الکترونیک تحت دامنۀ Irancell.ir مانند (irancell.ir@٩٨٩٣۵١٢٣۴۵۶٧) به شما اختصاص پیدا می کند.
صندوق پستی الکترونیک یکی از مفیدترین کاربردهای ارتباطی شبکه اینترنت است. شما با استفاده از این سرویس می توانید از طریق یک مرورگر شبکه به صندوق پست الکترونیک و نامه های الکترونیک خود دسترسی داشته Ovdn hdkjvkjd باشید، نامه ها را ارسال یا دریافت نموده و آن ها را مدیریت نمایید.
با استفاده از سرویس جدید «پستچی» (Push mail) ایرانسل، Ovdn hdkjvkjd مشترکین می توانند با معرفی و ثبت نشانی پست الکترونیک دلخواه خود در سیستم، به محض دریافت نامۀ الکترونیکی جدید، به سادگی از طریق تلفن همراهشان از آن مطلع شده و محتوای نامه را مشاهده کنند. همچنین در صورت وجود فایل ضمیمه در نامۀ الکترونیکی دریافتی، مشترک قادر خواهد بود آن را نیز مشاهده کند. استفاده از این سرویس به سادگی ارسال و دریافت یک پیام چندرسانه ای است. تنها کافیست نشانی های پست الکترونیک دلخواه خود را در سیستم ثبت کنید و پس از آن، شما از طریق پیامک یا پیام چند رسانه ای، از نامه الکترونیکی دریافتی جدید، توسط تلفن همراه خودتان مطلع خواهید شد. با این سرویس فوق العاده، تمامی امکانات موجود برای پست الکترونیک، از قبیل ایجاد، ارسال، دریافت، پاسخ دهی، تقسیم با دیگران، پاک کردن، ذخیره کردن و غیره در اختیار کاربر خواهد بود و او می تواند به راحتی و بدون نیاز به رایانه، تنها از طریق SMS یا MMS توسط تلفن همراه تمامی این امور را انجام دهد.
با Ovdn hdkjvkjd ثبت نام در این سرویس شما از تمامی امکانات استاندارد خدمات صندوق های پست الکترونیکی به علاوه ۵٠ مگابایت فضای رایگان برای مشترکین اعتباری و دائمی ایرانسل و دیگر مزایا ازجمله دسترسی دو زبانه به سرویس و دسترسی به تقویم شمسی برخوردار می شوید.
ثبت نام و فعال سازی سرویس “پستچی” پس از ثبت Ovdn hdkjvkjd نام سرویس “صندوق پستی الکترونیک” امکان پذیر است. پس از ارسال تقاضا، سیستم نوع سیم کارت مشترک را بررسی کرده و در صورتی که مشترک دارای سیم کارت دائمی باشد، مبلغ ثبت نام (فعال سازی) به صورتحساب وی افزوده و در صورتی که مشترک اعتباری باشد، از میزان اعتبار او کسر خواهد شد. در صورتی که مراحل با موفقیت انجام شود، مشترک از طریق یک پیامک از فعال سازی سرویس مطلع خواهد شد. فعال سازی پستچی از سه طریق شبکۀ اینترنت، پیامک ویا کدهای دستوری امکان پذیر است:
شما می توانید از طریق گوشی خود به نامه الکترونیکی دریافتی پاسخ دهید، بدین ترتیب که پس از مشاهدۀ نامه، گزینۀ Reply را انتخاب نموده و متن دلخواه را نوشته و سپس ارسال نمایید. توجه داشته باشید Ovdn hdkjvkjd که اگر نوع تحویل نامه های الکترونیکی را در حالت MMS تنظیم کرده باشید، می توانید فایلی را نیز ضمیمه کرده و همراه با متن ارسال نمایید.
نشانی صندوق پستی گیرنده Ovdn hdkjvkjd
لطفاً توجه داشته باشید که در صورت عدم رعایت ترتیب ارسال، با خطای سیستم روبرو می شوید و نامه الکترونیکی شما ارسال نخواهد شد. Ovdn hdkjvkjd
برای ارسال نامه الکترونیکی،از این Ovdn hdkjvkjd طریق کافیست در یک پیامک به ترتیب
متن پیام : موضوع پیام : نشانی Ovdn hdkjvkjd صندوق پستی گیرنده
امکان ارسال پاسخ به نامه الکترونیک: Ovdn hdkjvkjd
علاوه بر روش ارتباطی اینترنت، انجام عملیات بر روی حساب پستچی از طریق پیامک نیز امکان پذیر است. به این منظور طبق جدول صفحه بعد، متن مربوط به Ovdn hdkjvkjd عملیات مورد نظر خود را به شمارۀ ٨۶٠٠ ارسال نمایید. در این حالت، نتیجه درخواست شما بلافاصله در یک پیامک برای شما ارسال خواهد شد.
هزینه ارسال نامه الکترونیک از طریق پیامک طبق تعرفۀ ارسال پیامک و از طریق پیام چند رسانه ای طبق Ovdn hdkjvkjd تعرفۀ ارسال پیام چند رسانه ای محاسبه خواهد شد.
ارسال نامه الکترونیک جدید از طریق SMS Ovdn hdkjvkjd
در این روش مشترک می تواند با شماره گیری Ovdn hdkjvkjd کدهای دستوری مشخص شده از خط ایرانسل، نسبت به فعال سازی اقدام کند. پس از اتمام مراحل فعال سازی و در صورت موفق آمیز بودن ثبت نام، پیامک تأیید، حاوی شناسه کاربری و رمز ورود پستچی مشترک برای وی ارسال خواهد شد.
انجام عملیات بر روی حساب «صندوق پستی الکترونیک» Ovdn hdkjvkjd از طریق پیامک نیز امکان پذیر است. به این منظور طبق جدول زیر، متن مربوط به عملیات مورد نظر خود را به شماره ٨۶٠٠ ارسال نمایید. در این حالت، نتیجه درخواست شما بلافاصله در یک پیامک برای شما ارسال خواهد شد.
موضوع Ovdn hdkjvkjd پیام
همانطور که پیش از این وعده داده بودیم، هم اكنون دو سرویس پستچی و صندوق پستی الکترونیک برای کاربران اینترنتی از سوی ایرانسل ارائه شده است. بدین ترتیب، شما می توانید Ovdn hdkjvkjd در سریع ترین زمان و با كمترین هزینه، نامه های الکترونیک خود را از طریق تلفن همراهتان دریافت و یا ارسال نمایید!





:: برچسب‌ها: Hdvhksg ahvC ahvC hdvhksg ovdn ahvC ovdn ahvC lsjrdl ahvC lsjrdl ovdn ahvC lsjrdl ahvC lsjrdl hdvhksg ovdn ahvC lsjrdl ahvC hj , lhjd; hdvhksg ovdn ahvC hj , lhjd; hdvhksg ahvC hdvhksg fhk; lgj ahvC hdvhksg fhk; lgd ahvC hdvhksg fhk; j[hvj ahvC hdvhksg fhk; hshv’hn ahvC hdvhksg fhk; whnvhj ahvC hdvhksg fhk; ls;k ,
:: بازدید از این مطلب : 315
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 بهمن 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: